Garanti & İade

GARANTİ

İşçilik:
Ürünlerimiz tamamen doğal malzemeler kullanılarak el işçiliğiyle bizim atölyemizde üretilir. Gerek malzemenin doğasından, gerekse zanaatkarın elinin tadından dolayı küçük farklılıklar olabilir, çünkü el işiyle üretilen ürünler her zaman tektir. Ürünler fabrikasyon olmadığı için çok az da olsa sitedeki görsellerden farklılık içerebilirler.

Malzeme:
Kullanılan doğal deriler, özellikleri gereği çizik almaya ve renk değiştirmeye elverişlidir. Aynı şekilde pirinç ürünler de kullandıkça kararmaya ve patina almaya başlayacaktır. Bunlar doğal malzemelerden beklenen özelliklerdir, deformasyon değildir. Bakım bilgileri blog sayfamızda yer almaktadır.

Ürünlerimiz uzun yıllar kullanmaya dayanıklıdır ve garantimiz kapsamındadır. Ürünlerimizi paketlemeden önce tekrardan kontrol ederiz. Yine de üretimden / teslimattan kaynaklı bir hata tespit ederseniz hemen iletişime geçiniz.

İADE YA DA DEĞİŞİM

  • "İki haftalık beğenme garantisi" kapsamında müşteri, ürünün teslim tarihinden itibaren 14 gün içinde ürünü geri iade edebilir.
  • Bu geri iadenin sebebi üretim/teslimat kaynaklı bir hata ise Roarcraft bedel talep etmeksizin yeni ürün ile değişimi ya da ücret iadesini sağlayacaktır.
  • İade sebebi beğenmeme/vazgeçme ise gönderi ücretleri müşteriye aittir. Ürün Roarcraft tarafından teslim alındığında ücret iadesi yapılırken kargo gönderi bedelleri (75TL+75TL=150TL) düşülecektir. 
  • Hediyelik mühürleme işlemi yapılan paketlemelerde mühürleme hizmetinin ücret iadesi yapılmamaktadır.
  • İade etmek istediğiniz ürünün ve ambalajının hasar görmemiş, kullanılmamış olması gerekir ve eksiksiz olarak orijinal kutusu ile gönderilmelidir.
  • Kargo iade kodu almak için bizimle iletişime geçiniz.

Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun’un 48. maddesi uyarınca, “mesafeli sözleşmelerde kapsam dışı sözleşmeler, tüketici ile satıcı ve sağlayıcının hak ve yükümlülükleri, cayma hakkı, bilgilendirme yükümlülüğü, teslimat ile diğer uygulama usul ve esasları yönetmelikle belirlenmektedir”. Bu maddeye istinaden, 27.11.2014 tarihli Resmi Gazetede yayımlanan Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliği'nin “cayma hakkının istisnaları” başlıklı 15 inci maddesinin b bendi; "Taraflarca aksi kararlaştırılmadıkça, tüketici aşağıdaki sözleşmelerde cayma hakkını kullanamaz: b) Tüketicinin istekleri veya kişisel ihtiyaçları doğrultusunda hazırlanan mallara ilişkin sözleşmeler." hükmünü taşımaktadır.

Satış Sözleşmemizde detaylı şekilde belirttiğimiz ve yukarıda tekrar bilgilerinize sunduğumuz üzere, Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliği'nin 15 inci maddesinin b bendi uyarınca, satın aldığınız kişisel ürünlere dair cayma hakkınız bulunmamaktadır.

Bu kapsamda kural olarak, alınan kişisel ürünlerin, üretimden veya teslimattan kaynaklı bir hata/deformasyon haricinde, satış işlemi sonrasında hiçbir şekilde iadesi mümkün olmamaktadır.